Sider

torsdag den 13. juni 2013

Sumpe-status fra vandret position

Jeg troede ikke, det var muligt at blive så træt. Jeg ligger i min seng og står kun kortvarigt op efter lidt mad. Efter en film. Eller for lige at strække benene. Jeg er træt helt ind i det inderste af knoglerne, og hvis det ikke var fordi, jeg var blevet forberedt på, at netop dét ville være en forventelig reaktion på en lang periode med pres og stress som comeback på udbrændthed, så ville jeg tro, jeg var blevet syg.

Den eneste vej tilbage til livet med energi er, at give mig selv ro og hvile - helt indtil jeg ikke gider at sumpe rundt i nattøj længere. 

Mine lange to-do-lister over ting, der trænger til at blive gjort + mine omfangsrige idé-brainstorms over ting, som jeg næsten ikke kan vente med at sætte i gang, planlægge og arrangere, må udskydes. Fordi det virkelig ikke er værd at forcere! 

Tålmodighed og tanke-tomhed, tak! Det er næste periodes udfordring! Nu var jeg ellers lige blevet så god til pres, tidsplaner, disciplinering og stramme tøjler. Men; netop derfor!

1 kommentar:

  1. Jeg kender dig ikke, men er endt på din blog og har bare lyst til at ønske dig kæmpestort tillykke med sejren! En eksamen er stort pres! Jeg kan faktisk huske, at jeg næsten altid blev syg efter en eksamen, fordi jeg havde presset min krop og mig selv hårdt, så jeg kan helt sikkert genkende det du beskriver. Jeg håber bare, at du vil give dig selv et kæmpe klap på skulderen og så nyde tiden i nattøj foran tv'et. Og alle planerne og de gode ideer forsvinder jo ikke af at blive udskudt lidt.. Måske får du endda forbedret nogle af ideerne :) Mange hilsner fra Charlotte

    SvarSlet