Sider

mandag den 18. februar 2013

Inspirerende organisering

Lige så stort et rodehoved jeg er, lige så meget er jeg 'addicted' til systemer i alle afskygninger! Jeg elsker måder at skabe ro, ryddelighed og funktionalitet på, og hvis det kan krydres med lidt kreativ tænkning og cool udførsel, bliver det ikke meget bedre! Her kommer min mandags-liste. Go and get inspired!

Masking tape klar til brug - på en dekorativ måde! Idéen er fundet her

 Det fineste krea-skab - set her

En gammel spraymalet ovn-rist = smykke display! Find idéen her

Malede rør i passende længde, stablet som en skoreol - se idéen her

Smart opbevaring af tørklæder - læs mere om idéen her

Køkkenskab med mulighed for at hænge opskrifter og måske en madplan - idéen er set her

  Jeg ville elske at have så meget system i mine krydderier - se idéen her

Undgå ledning-kaos - se idéen her

Skuffer med labels af tavlelak - se idéen her

Vinduesskodder som opslagstavle - find idéen her

Ingen kommentarer:

Send en kommentar